Najčastejšie kladené otázky

1. Koľko ma bude prezentácia stáť?

    Cena základnej prezentácie/registrácie je 18,-€, resp. 540,-CZK na celý rok a počas
    tohoto obdobia už neplatíte žiadne ďalšie poplatky. 

2. Čo obsahuje bezplatná prezentácia a čo rozšírená?

    FREE (databázový zápis - bezplatný)
    Obsahuje typ, názov, adresu, 1 x foto, orientačnú cenu, GPS súradnice a kontakt na nás.

    PREMIUM (základný zápis – platený)
    Obsahuje typ, názov, adresu, GPS súradnice, 20 x foto, cenník, podrobný popis ubytovania
    a možností v okolí, kalendár obsadenosti a všetky kontaktné údaje.

3. Ročná prezentácia - jedná sa o kalendárny rok?

    Keďže je to ročná periodicita, ďalšie obdobie a teda i nové fakturačné obdobie začína
    12 mesiacov od dátumu registrácie.

4. Ak mám viac ubytovacích objektov, musím ich registrovať a platiť samostatne?

    Nie. Registrujete sa ako klient (firma) raz a môžete pridat  viac objektov, ktoré prenajímate
    za jednu cenu.

5. Môžem dodatočne zmeniť niektoré údaje o ubytovaní?

    Údaje môžete meniť a dopĺňať kedykoľvek po zadaní prístupových údajov. Tieto úkony
    nie sú spoplatnené.

6. Ako môžem zmeniť bezplatnú prezentáciu na základnú (platenú)?

    Bezplatná prezentácia ubytovacieho zariadenia sa zmení na základnú po vyplnení on-line
    formulára na našej stránke v registrácii.

7. Nemám vlastnú internetovú stránku. Môžem sa do Vášho katalógu dostať priamo na
    podstránku svojho ubytovacieho zariadenia bez toho, aby som išiel cez hlavnú stránku
    a niektorý zo spôsobov vyhľadávania?

    Každému ubytovaciemu zariadeniu v našej databáze je automaticky priradená internetová
    adresa v tvare: http://www.privatne.sk/nazov-vasho-ubytovania. Po zadaní takejto adresy
    do internetového prehliadača, sa otvorí priamo stránka s Vašim ubytovaním.

8. Ako môžem umiestniť odkaz do TOP ponuky na ubytovanie na Vašej úvodnej stránke?

    Odkaz v časti TOP ponuky na úvodnej stránke môžete pridať vtedy, ak máte registráciu
    PREMIUM, t.j. platenú prezentáciu. O overejnenie nás kedykoľvek môžete požiadať
    mailom.

9. Ako ukončiť registráciu môjho ubytovacieho zariadenia?

    Počas zobrazovania kedykoľvek po oznámení poštou, mailom, či telefonicky a po vystavení
    novej ročnej faktúry, v lehote jej splatnosti.